EVENTY

ORGANIZACJA EVENTÓW FIRMOWYCH

Organizacja eventów

Eventy firmowe to pojęcie bardzo złożone. Trudno w kilku słowach określić, które aktywności firmowe możemy zaliczyć w poczet eventów. Postaramy się jednak przybliżyć Wam nasze pomysły na eventy i wesprzeć Was naszą wiedzą odnoszącą się do ich organizacji.

Organizacja eventów

Organizacja eventów to proces, który należy odpowiednio zaplanować i zaprojektować, aby w rezultacie osiągnąć planowane zyski i efekty. Zrozumieliśmy to już wiele lat temu, kiedy to branża MICE w naszym kraju raczkowała. Wtedy też, szczytem ekstrawagancji podczas imprez organizowanych przez biznes, było pieczone prosię i kapela góralska.

Jak to wygląda dzisiaj?

Dzisiejsze eventy, to istotne elementy komunikacji marketingowej. Niezależnie, czy mówimy tu o marketingu zewnętrznym czy wewnętrznym organizacji. Nie rozgraniczając również mnogości form, jakie dzisiejsze eventy czy, jak kto woli, wydarzenia mogą przyjmować. Dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu w tej branży udało nam się stworzyć własny model produkcji wydarzeń. Dzięki niemu organizacja eventów staje się bardziej „user friendly” dla naszych klientów oraz pozwala zaprojektować produkcję „na miarę”.  Poza samą kreacją i organizacją eventu istotnym elementem jest dla nas także weryfikacja jego skuteczności i zmierzenie profitów jakie przyniósł.

Niezależnie od tego z jakiego rodzaju eventem mamy do czynienia podchodzimy do zlecenia z zapałem i zaangażowaniem. Bierzemy czynny udział w procesie organizacji każdego z etapów organizacji eventu. Zaczynając od „briefu” z badaniem potrzeb i oczekiwań naszego Zleceniodawcy, aż do ostatecznej produkcji i feedbacku.

Kreacja przede wszystkim

Szalenie istotna jest dla nas faza kreacji wydarzenia, będąca być może dla wielu „eventowców” „crème de la crème” tej pracy. Przede wszystkim na tym etapie możemy uruchomić naszą wyobraźnie i zaproponować zleceniodawcy coś naprawdę niepowtarzalnego i unikalnego. Z tego powodu za główny cel stawiamy sobie wyjątkowość i realizację oczekiwań klientów. Staramy się, by rezultatem organizowanych przez nas eventów było osiągnięcie zakładanych przez naszego klienta celów strategicznych związanych z danym wydarzeniem.

Szerokie spektrum możliwości dostępnych obecnie na rynku eventowym, pozwala nam z kolei na kreowanie zaawansowanych rozwiązań i realizacji technicznych. Parafrazując hasło „niemożliwe nie istnieje”, możemy stwierdzić, że przy odpowiednim budżecie i dostosowaniu miejsca i środków technicznych jesteśmy w stanie wykreować event jakiego oczekuje nasz klient.

Pierwszy krok do udanego eventu

Dlatego nie wahaj się przesłać do nas swojego briefu, a jeśli go nie posiadasz, to tym bardziej skontaktuj się z nami.